ridtips

Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

FRÅGESTUND!

FRÅGESTUND!

Frågestund!
Börjar NU Slutar tisdag 20.00!

FRÅGA PÅ!

Gammal bild :)
Postat av: Charlott<3

Hur kom du på att starta en tips blogg om ridning?

2012-01-09 @ 23:14:39
Postat av: Ridtips.blogg.se

Nu får jag svara så hära för att du inte har nån blogg jag kan svara på! :D



Joo jag ville hjälpa andra och jag ville också få ut allt jag har lärt mig under mina år på häst ryggen

:D tack för kommentar <3

2012-01-10 @ 18:05:52
URL: http://ridtips.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!